2. Verificam solicitarea

3. Banii inapoi

Politica de retur

1. Dreptul de returnare a produselor achizitionate la distanta

Produsele achizitionate online si telefonic se pot returna conform O.U.G. 34/2014 in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile calendaristice de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Costurile de returnare a produselor vor fi suportate de catre client, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea sau direct la sediul ACOMI.ro.
ACOMI DINAMIC SRL va inapoia contravaloarea comenzii intr-un cont bancar specificat de catre client, in termen de 14 zile de la primirea produsului returnat.

2. Produsele primite defecte:

In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs functional, sau se va returna contravaloarea acestuia, conditia este notificarea in scris a S.C. ACOMI DINAMIC S.R.L. sau prezentarea la sediul societatii cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Produsele deteriorate in urma transportului cad in responsabilitatea dumneavoastra daca ati semnat nota de transport si ati primit coletul fara sa-l verificati. Este specificat la Livrarea comenzilor unde recomandam sa bifati Verificare colet (asigurare) inaintea finalizarii comenzilor ce contin produse fragile tocmai sa puteti verifica starea produselor in momentul receptiei comenzii.

3. Conditii generale de returnare:

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca S.C. ACOMI DINAMIC S.R.L. nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele juridice sunt rugate sa contacteze compartimentul vanzari ACOMI.ro.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit - factura fiscala si/sau certificat de garantie. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate, precum si cartuse sau tonere desigilate si produse personalizate la cererea clientului si care au un Bun de Tipar acceptat in prealabil de acesta.
Vanzatorul va face receptia fizica a marfurilor returnate la primirea in depozit si isi rezerva dreptul de a refuza primirea in stoc si returnarea contravalorii in cazul gasirii unor neconformitati. Consumatorul va fi informat prin email sau telefonic asupra neconformitatilor constate si invitat la sediul companiei pentru recuperarea produselor.
Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa doar in cazul in care produsul poate fi adus la starea initiala. ACOMI DINAMIC S.R.L poate percepe taxe suplimentare (0 - 50% din valoarea initiala a produsului) pentru returnarea acestor produse (uzate, deteriorate, fara ambalaj etc. in scopul readucerii lor la starea initiala).
Consumatorul este responsabil in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din folosirea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin; Cu alte cuvinte produsele pot fi returnate dupa ce au fost testate si nu folosite in mod repetat.